saltar al contingut principal
URV

Agenda

Exposició "PALESTINA. Més de 70 anys d’ocupació il·legal i 16 mesos de genocidi i crisi humanitària" al CRAI campus Terres de l'Ebre

Del 17 al 30 de març de 2025

CRAI campus Terres de l'Ebre

El Comitè URV x Palestina us convida a visitar l'exposició "PALESTINA. Més de 70 anys d'ocupació il·legal i 16 mesos de genocidi i crisi humanitària" a partir del 17 de març al CRAI del campus Terres de l'Ebre .

L'exposició consta de llibres sobre Palestina que formen part de la col·lecció del CRAI així com d'una infografia on es repassa la història d'aquest conflicte i cartells explicatius del desenvolupament dels atacs d'Israel a Gaza des d'octubre de 2023.

Podeu ajudar al Comitè i rebre la seva informació omplint el Formulari

Exposició "Retrats de vi" al CRAI campus Catalunya

Del 17 al 30 de març de 2025

CRAI campus Catalunya

L'exposició Retrats de vi  presenta la col·lecció de llibres de Ruth Troyano,amb fotografies de Maoz Eliakim de perfils d'enòlegs que s'han format a la Facultat d'Enologia de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona. Paisatges, pràctiques vitivinícoles i perfils professionals diversos, però amb una única manera d'entendre el vi: amb passió i amb el convenciment que el vincle amb la terra és tan determinant com l'art, l'artesania, la tècnica i la ciència que es fonen a l'hora de fer vi.

Exposició #FotoRecercaURV2024 al CRAI campus Sescelades

Del 19 de març al 4 d'abril de 2025

CRAI campus Sescelades

L'exposició #FotoRecercaURV2024 es tracta d'una selecció d'imatges que mostren la ciència, en les seves variades disciplines, des de diferents punts de vista: imatge microscòpica, general i aquella que posa en valor els i les protagonistes de la recerca.

Les 13 fotografies que conformen l'exposició han estat seleccionades del Concurs de Fotografia Digital a les Xarxes Socials impulsat per la URV i havien de fer referència a qualsevol disciplina científica i tècnica, tant relacionada amb les activitats d'investigació i innovació com amb la divulgació científica i les aplicacions tecnològiques.

L'exposició ha rebut el cofinançament de la Diputació de Tarragona i la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) del Ministerio de Ciencia e Innovación.

Centre d'interès "Dia mundial de conscienciació sobre l'autisme" al CRAI campus Sescelades

Del 20 de març al 7 d'abril de 2025

CRAI campus Sescelades 

Amb motiu del dia mundial de conscienciació sobre l'autisme (2 d'abril), el CRAI campus Sescelades ha preparat un centre d'interès sobre el tema. Hi trobareu un recull de documents relacionats amb la matèria, làmines amb informació i la reproducció d'uns vídeos interessants.

El podreu trobar a la planta 1 (zona de Divulgació) del CRAI Sescelades, fins al 7 d'abril.