Agenda
Exposició "Retrats de vi" al CRAI seu Vilafranca del Penedès
Del 20 de gener al 16 de febrer de 2025
CRAI seu Vilafranca del Penedès
L'exposició Retrats de vi recull el treball realitzat pel fotògraf Maoz Eliakim al cicle de perfils d'enòlegs que s'han format a la Facultat d'Enologia de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona. Paisatges, pràctiques vitivinícoles i perfils professionals diversos, però amb una única manera d'entendre el vi: amb passió i amb el convenciment que el vincle amb la terra és tan determinant com l'art, l'artesania, la tècnica i la ciència que es fonen a l'hora de fer vi.

Exposició #FotoRecercaURV2024 al CRAI campus Vila-seca
Del 22 de gener al 3 de febrer de 2025
L'exposició #FotoRecercaURV2024 es tracta d'una selecció d'imatges que mostren la ciència, en les seves variades disciplines, des de diferents punts de vista: imatge microscòpica, general i aquella que posa en valor els i les protagonistes de la recerca.
Les 13 fotografies que conformen l'exposició han estat seleccionades del Concurs de Fotografia Digital a les Xarxes Socials impulsat per la URV i havien de fer referència a qualsevol disciplina científica i tècnica, tant relacionada amb les activitats d'investigació i innovació com amb la divulgació científica i les aplicacions tecnològiques.
L'exposició ha rebut el cofinançament de la Diputació de Tarragona i la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) del Ministerio de Ciencia e Innovación.

Centre d'interés "Traços viatgers" al CRAI campus Vila-seca
Del 27 de gener al 7 de febrer de 2025
Fins al pròxim 7 de febrer podeu visitar el nou centre d'interés que han organitzat al CRAI Vila-seca amb les darreres incorporacions de la col·lecció especial Traços Viatgers.
Alaska, Austràlia, el Congo, Corea del Nord..., tots els indrets de la A a la Z d'aquesta col·lecció amaguen una història curiosa i fascinant. Descobreix-les de la mà de l'art de la il·lustració i el dibuix catàleg.
Viatgeu per tot el món a salt de vinyeta!

Exposició "Taules que parlen" al CRAI campus Catalunya
Del 28 de gener al 16 de febrer de 2025
L'Aula d'Art de la URV us convida a visitar l'exposició de l'artista Marta Roigé "Taules que parlen" que s'inaugura el 28 de gener a les 19 h al CRAI campus Catalunya.
L'exposició consta d'una selecció de taules parades amb objectes quotidians que parlen de moments i emocions de l'artista. Cada obra està acompanyada d'un text que contextualitza aquests moments i pensaments.

Exposició "PALESTINA. Més de 70 anys d’ocupació il·legal i 16 mesos de genocidi i crisi humanitària" al CRAI campus Catalunya
Del 3 al 19 de febrer de 2025
CRAI campus Catalunya
El Comitè URV x Palestina us convida a visitar l'exposició "PALESTINA. Més de 70 anys d'ocupació il·legal i 16 mesos de genocidi i crisi humanitària" a partir del 3 de febrer al CRAI del Campus Catalunya.
L'exposició consta de llibres sobre Palestina que formen part de la col·lecció del CRAI així com d'una infografia on es repassa la història d'aquest conflicte i cartells explicatius del desenvolupament dels atacs d'Israel a Gaza des d'octubre de 2023.
Podeu ajudar al Comitè i rebre la seva informació omplint el Formulari
