saltar al contingut principal

Exposició “Cementiri Gaudí” al CRAI campus Catalunya

Del 4 al 22 de setembre de 2024

CRAI campus Catalunya

L'Aula d'Art de la URV ens proposa l'exposició "Cementiri Gaudí", de Ricard Huerta. La podreu visitar al vestíbul del CRAI Campus Catalunya fins el 22 de setembre.

L'exposició és una proposta pedagògica en què han participat estudiants d'educació de la Universitat Rovira i Virgili.

Aquesta mostra singular, té com a temàtica principal els cementiris, espais impopulars que parlen de la cultura de la mort i de com ens relacionem o no amb aquesta.

No obstant això, l'exposició proposa una nova mirada als fossars, entesos com a espais de memòria i de respecte, però també com a espais per a l'experiència i la descoberta.

La mostra aporta imatges de cementiris que els hi són propers als estudiants, i mitjançant aquesta participació cadascú aporta un petit fragment de la seva memòria individual i/o familiar i ens apropen a espais plens de memòria, de relacions d'afecte i de pèrdua, espais per acompanyar el dol i retre record als que ja no són entre nosaltres.